Strinjam se
Portal CZK.si uporablja piškotke, ki si jih lahko podrobneje ogledate tukaj.
- session cookie: izbira jezika, normalno delovanje strani, poteče takoj ob zaključku seje in se v skladu z GDPR naloži tudi brez privolitve,
- google analytics: statistika obiska, se ne naloži brez privolitve,
- test cookie: preveri, če imate piškotke sploh omogočene, v nasprotnem primeru niti ne kaže tega opozorila
Prijava





V primeru težav s spletno stranjo vas
prosimo, da kontaktirate info@czk.si.
Registracija



[?]

Prijava
Prijava
Nazaj
delavnica
Prenos veščin : Uroš Belantič
12. september 2018 - 12. september 2018

Muzej za arhitekturo, Pot na Fužine 2, Ljubljana
Zemljevid
Ključne besede:

glasba
izobraževanje
oblikovanje
podjetništvo
razvoj KKS

Ob 10.00 pričnemo z delavnico.  Kreativci in podjetja bodo imeli možnost individualne kratke predstavitve svojih projektov oz. problemov. Uroš jim bo osebno svetoval na področju kariernih odločitev. Število udeležencev na delavnici je omejeno na 12, zato se čimprej prijavite.

Ob 18.30 bo na predavanju Belantič podrobneje opisal svojo karierno pot, svoj pristop h kreativnim in poslovnim odločitvam, vstopanje na trg ter stanje na trgu v segmentu mode danes.

Ob 20.30 bo otvoritev razstave Belantičeve blagovne znamke oblačil Just a Corpse in druženje.

Predavanje in otvoritev razstave sta javna in odprta, predhodne prijave niso potrebne. Vljudno vabljeni!

Posnetek predavanja:

Uroš Belantič, kostumograf in modni oblikovalec

Na prvem dogodku v seriji se bo predstavil kostumograf in modni oblikovalec Uroš Belantič. Njegova karierna pot se je začela z zmago na modnem natečaju Smirnoff leta 1995, ko je bil še dijak Srednje šole za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani. Že takrat je oblikoval kostumografije za plesne predstave Betontanca in urejal takrat vplivno slovensko modno revijo Ars Vivendi. Študij modnega oblikovanja je nadaljeval na Visoki šoli za uporabno umetnost na Dunaju pod vodstvom Helmuta Langa in J. C. de Castelbajaca, hkrati pa je začel oblikovati za blagovno znamko Vodeb. Kot kostumograf je sodeloval s sodobnimi plesnimi skupinami Betontanc, Flota in En-Knap ter prispeval kostume za filme Saše Podgorška. V naslednjih letih je stiliziral več kot sto reklam, glasbenih spotov in drugih komercialnih projektov. Med drugim je za nastop na evrovizijski popevki oblekel skupino Sestre.

Osnovanje lastne blagovne znamke je bilo logično nadaljevanje njegove karierne poti; tako je leta 2003 predstavil prvo kolekcijo blagovne znamke Oktober. Že leto pozneje je Oktober s turnejo po mednarodnih tednih mode predstavil spomladansko-poletno kolekcijo ter dosegel mednarodni uspeh. Jesensko-zimsko kolekcijo so leta 2005 prodajali že v petnajstih mestih po svetu. Prodor v tujino pa je pomenil, da je bilo treba izostriti identiteto blagovne znamke. Pod vplivom vzhodnoevropskega porekla in slovanske melanholije so nastajale ostro krojene uniforme in mehke drapirane obleke. Pričeli so s serijsko proizvodnjo, ki je bila v celoti slovenska. Nastop na globalnih trgih je zahteval kadrovsko širitev ter izpopolnitev, sistematizacijo in profesionalizacijo načina dela. Med letoma 2004 in 2008 se je Oktober vzpostavil kot edina nova slovenska blagovna znamka, ki ji je uspelo prodreti na globalni trg. Izkoristil je trenutek, ko je bil zahod naklonjen odpiranju na vzhod.

»Pri vsakem profesionalnem delu prihaja do različnih pogledov in posledično nesoglasij med oblikovanjem, menedžmentom in prodajo, ki so dostikrat lahko konstruktivna,« je Uroš Belantič izjavil v intervjuju za Delo junija 2008, ko je prejel povabilo k oblikovanju za pariško modno znamko Plein Sud. Širitev, finančni in organizacijski pritiski, vse to je za mlado blagovno znamko Oktober pomenilo veliko odgovornost, ki je po Uroševi selitvi v Pariz ni zdržala. V novem okolju se je z vso predanostjo lotil oblikovanja za pariško blagovno znamko, ki je v naslednjih petih letih doživela svoj drugi komercialni preporod. Leta 2014 se je ob delu za Plein Sud vrnil k oblikovanju kostumografij, predvsem za baletne predstave, ki so sčasoma postale njegova glavna strast. Leta 2017 se mu je ob oblikovanju kostumov za svetovno znani baletni ansambel v San Franciscu porodila ideja za novo znamko oblačil, ki jo predstavljamo v Projektnem prostoru Muzeja za arhitekturo in oblikovanje. https://www.urosbelantic.com/

Blagovno znamko Just a Corpse je Uroš Belantič zasnoval skupaj z Valerijo Kelava. Oba sta izkušena v svetu modne industrije, on kot kostumograf, ona kot vrhunska manekenka. Obema je skupna ljubezen do plesa, zato znamka združuje ples in modo. Navdih sta našla v skupni točki: telesu. Just a Corpse v nedeljivo celoto združuje individualnost, vitalnost, zračnost in gibanje. Oblačila so zasnovana tako, da omogočajo gibanje, hkrati pa so čutna, kot druga koža. Za razvoj in izdelavo oblačil sta se ustvarjalca povezala s slovenskim proizvajalcem športnih oblačil, ki ima trideset let izkušenj z izdelavo personaliziranih oblačil za športnike. Prepoznaven kos znamke je hibrid med dresom, bodijem in kopalkami, ki ga dopolnjujejo drugi kosi, inspirirani z baletno vadbo. Oblikovani so s tehnično preciznostjo sodobnih športnih oblačil in s sofisticiranostjo pariških modnih hiš. https://www.justacorpse.com/