Strinjam se
Portal CZK.si uporablja piškotke, ki si jih lahko podrobneje ogledate tukaj.
- session cookie: izbira jezika, normalno delovanje strani, poteče takoj ob zaključku seje in se v skladu z GDPR naloži tudi brez privolitve,
- google analytics: statistika obiska, se ne naloži brez privolitve,
- test cookie: preveri, če imate piškotke sploh omogočene, v nasprotnem primeru niti ne kaže tega opozorila
Prijava





V primeru težav s spletno stranjo vas
prosimo, da kontaktirate info@czk.si.
Registracija



[?]

Prijava
Prijava
Nazaj
konferenca
Konferenca Onkraj kulturnega modela
16. oktober 2018 - 16. oktober 2018
9:30 - 16:00

Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Pot na Fužine 2, Ljubljana
Zemljevid

Partner:

Ključne besede:

izobraževanje
podjetništvo
razvoj KKS

Zavod Motovila (CED Slovenija) v sodelovanju s Centrom za kreativnost in MAO, vabi na mednarodno konferenco s priznanimi strokovnjaki iz Velike Britanije, Švedske in Španije (Katalonije), ki bodo predstavili različne teoretične in praktične pristope razvoja poslovnih modelov v kulturi.

KONFERENCA

V prvem delu nas bodo od teoretičnih izhodišč prek inovativne prakse do sistemske podpore vodili mednarodni strokovnjaki Julie Aldridge (Velika Britanija), José Rodriguez (Švedska) in Edgar Garcia Casellas (Španija/Katalonija). Na različnih koncih Evrope raziskujejo prakse in razvijajo podporne sisteme za izboljšanje poslovnih modelov in zmogljivosti, ki omogočajo trdoživo in dolgoročno poslovanje v kulturi.

DELAVNICA

V drugem delu sledi praktična delavnica, ki jo bosta vodila Julie Aldridge in José Rodriguez. Ponudila bosta konkretne napotke in praktična orodja, s pomočjo katerih je mogoče preizkusiti učinkovitost različnih poslovnih modelov in novih idej tako za ustvarjanje prihodka kot vzdrževanje vitalnosti akterjev v kulturi.
Delavnica je namenjena predstavnikom s področja kulture in filma, ki so v svoji organizaciji zadolženi za sprejemanje strateških in poslovnih odločitev. Glede na to, da je število mest na delavnici omejeno na 30 udeležencev, bo organizator pri izboru prijavljenih upošteval zlasti naslednje kriterije: utemeljitev motivacije za udeležbo (zakaj se želite udeležiti delavnice), izkušnje na področju strateškega in poslovnega odločanja (opis funkcije, nalog in odgovornosti v organizaciji).

INDIVIDUALNO SVETOVANJE

Po dogodku je za predstavnike treh organizacij, ki bodo sodelovale tudi na delavnici, na voljo še brezplačno 20-minutno individualno svetovanje z Julie Aldridge v zvezi z njihovim poslovnim načrtom. V primeru prevelikega povpraševanja za svetovanje ena-na-ena bo izbor opravil organizator na podlagi profilov zainteresiranih organizacij in utemeljenega interesa.

O PREDAVATELJIH IN VODJIH DELAVNICE

Julie Aldridge je strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in dediščini (AMA – Arts Marketing Association). Nedavno je objavila »Future Proof« (2018), priročnik za testiranje novih idej za ustvarjanje prihodka kot del procesa inoviranja poslovnega modela.

José Rodríguez je direktor za komunikacije pri evropskem združenju Trans Europe Halles (TEH) in svetovalec kulturnih organizacij, katerih cilj je preoblikovati svoje poslovne modele. Je avtor publikacije “To Sell or Not To Sell?” (IETM, 2016) o inoviranju poslovnih modelov v umetnosti in kulturi. Od leta 2015 vodi marketinško komuniciranje v okviru raziskovalnega projekta s podporo Ustvarjalne Evrope Creative Lenses, katerega cilj je omogočiti bolj prožno in trajnostno delovanje organizacij v umetnosti in kulturi, in sicer z izboljšanjem njihovih poslovnih modelov in inovacijskih zmogljivosti.

Edgar Garcia Casellas je direktor za razvoj poslovanja na Katalonskem inštitutu za kulturna podjetja (ICEC). Odgovoren je za različne sheme financiranja kot tudi svetovalne storitve in program strokovnega usposabljanja za kulturni in ustvarjalne sektorje. Njegova kariera obsega široko paleto specializacij na področju neodvisnega gledališča, plesa in filma (delal je npr. za katalonski mednarodni filmski festival Sitges). Od leta 2012 sodeluje pri Evropski zvezi ustvarjalnih industrij (European Creative Industries Alliance – ECIA) kot ustanovni član in koordinator delovne skupine za dostop do finančnih virov.

PRIJAVA NA DOGODEK

Konferenca in delavnica sta brezplačni, vendar je prijava udeležbe obvezna zaradi lažje organizacije, omejitve razpoložljivih mest na delavnici in predpriprav predavateljev, še posebej za delavnico.
Rok za prijavo udeležbe je sreda, 11. oktober 2018, do 13. ure, in sicer obvezno prek obrazca, ki ga pošljete na e-naslov: ines.kezman(at)motovila.siObrazec bo na voljo od 1. oktobra dalje.

Udeležba na delavnici
Število mest na popoldanski delavnici je omejeno na 30 udeležencev. Ob prijavi na delavnico je potrebno v obrazcu posredovati podatke o udeležencu in organizaciji ter ključnih virih za delovanje organizacije (razmerje javna/zasebna). Podatki so nujni, da se lahko predavatelja ustrezno pripravita in kvalitetno izvedeta delavnico.

Vsi sklopi bodo potekali v angleškem jeziku. Natančen program sledi v kratkem.

Dodatne informacije: ines.kezman(at)motovila.si

Konferenco organizira zavod Motovila v sodelovanju s Centrom za kreativnost, ki ga izvaja Muzej za arhitekturo in oblikovanje. Projekt se izvaja v sklopu aktivnosti Platforme Center za kreativnost in ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija. Dogodek je del programa študijskega obiska »Onkraj horizontov: fokus Ukrajina«, ki ga izvaja zavod Motovila v okviru programa Culture Bridges.
Organizator si pridružuje pravico do spremembe programa.