Strinjam se
Portal CZK.si uporablja piškotke, ki si jih lahko podrobneje ogledate tukaj.
- session cookie: izbira jezika, normalno delovanje strani, poteče takoj ob zaključku seje in se v skladu z GDPR naloži tudi brez privolitve,
- google analytics: statistika obiska, se ne naloži brez privolitve,
- test cookie: preveri, če imate piškotke sploh omogočene, v nasprotnem primeru niti ne kaže tega opozorila
Prijava





V primeru težav s spletno stranjo vas
prosimo, da kontaktirate info@czk.si.
Registracija



[?]

Prijava
Prijava
Nazaj
delavnica
Prenos veščin: Lara Bohinc
20. december 2018 - 20. december 2018
10:00: Delavnica.
18.00: Predavanje.
20:00: Otvoritev razstave.

Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Pot na Fužine 2, Ljubljana
Zemljevid
Ključne besede:

izobraževanje
oblikovanje
podjetništvo

Na zadnjem letošnjem dogodku iz serije Prenos veščin, na katerem vsak mesec predstavljamo izkušnje in pot uveljavljenih slovenskih ustvarjalcev in ustvarjalnih podjetnikov, ki delujejo v kulturnem in kreativnem sektorju, tokrat gostimo mednarodno uveljavljeno oblikovalko Laro Bohinc. Z njo se bomo pogovarjali o njeni karierni poti, o možnostih, ki jih imajo oblikovalci danes, ter o tem, zakaj se je iz nakita preusmerila v pohištvo.

Program dogodka 

Ob 10.00: individualna delavnica z Laro Bohinc

Na delavnico se je treba prijaviti prek www.czk.si. Prosimo, da na spletni strani izpolnite svoj profil s kratkim življenjepisom in morebitno povezavo na svoje projekte. Svoje vprašanje ali karierni izziv pošljite po elektronski pošti na naslov info@czk.si, da vam bo Lara lahko svetovala. Število udeležencev na delavnici je omejeno na dvanajst, zato se prijavite čim prej. Prijave do zapolnitve mest!

Ob 18.00: predavanje, na katerem bo Lara Bohinc predstavila svojo karierno pot in poslovne odločitve. Vprašanja občinstva so dobrodošla.

Ob 20.00: odprtje razstave pohištva Bohinc Studia

Ob 21.00: Nastop Pandora's Jukebox

Predavanje je javno in odprto, predhodne prijave niso potrebne.
Vljudno vabljeni!

Lara Bohinc, oblikovalka

Industrijsko oblikovanje je študirala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani ter študij nadaljevala na Royal College of Art v Londonu (MA), kjer se je specializirala za nakit in kovine. Po študiju je bila zanjo pomembna prelomnica nagrada britanskega modnega sveta (British Fashion Council) »New Generation«, s katero je lahko osnovala lastni studio. Usmerila se je predvsem v modni nakit, s katerim je mednarodno zaslovela na modnih festivalih v Parizu in Londonu. Kasneje je blagovno znamko dopolnila z nakitom iz žlahtnih kovin, s torbicami, očali, šali in drugimi modnimi dodatki. Poleg razvoja lastne blagovne znamke je ves čas svetovala tudi drugim blagovnim znamkam, med njimi tudi luksuznim, kot so Montblanc, Gucci, Costume National, Lanvin, Exte, Guy Laroche, Marcus Lupfer, Julien Mcdonald ter predvsem Cartier, s katerim je sodelovala več kot desetletje.

V zadnjem času se je v okviru lastnega oblikovalskega podjetja Bohinc Studio preusmerila v oblikovanje pohištva. Zasnovala je kolekcijo stolov, miz, vaz, pa tudi svetil in ogledal. Izbrano kolekcijo si boste lahko prvič ogledali na razstavi v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje.

Prvi kos pohištva, ki ga je oblikovala, je bila kinetična miza Solaris za razstavo »Handmade« revije Wallpaper leta 2014, ki jo je izdelala v sodelovanju s strokovnjaki za kamen Lapicida. Uspeh tega kosa jo je privedel do oblikovanja kolekcije pohištva in dodatkov za dom iz marmorja. V sodelovanju s švedskim podjetjem Skultna je zasnovala prodajno zelo uspešno kolekcijo medeninastih svečnikov in pisarniških dodatkov. Izdelke je razstavila na London Design Festivalu in na Bloomergovi razstavi »Waste Not Want It«. Klop, ki jo je leta 2016 zasnovala za okrožje Kensington in Chelsea, jo je dokončno napotila k raziskovanju pohištva in dodatkov za dom. Lansko leto je na pohištvenem sejmu v Milanu prvič predstavila kolekcijo stolov, sodelovala je na Salonu v New Yorku, na London Design Festivalu, na razstavah Nomad, Miart idr.

Njeno delo je bilo vedno raznoliko, ni se zvrstno omejevala, ker strastno verjame v dobro oblikovanje. V svojem delu je vedno prepletala nakit, predmete in pohištvo. Lahko bi rekli, da je njen pristop k oblikovanju nakita in pohištva podoben, arhitekturen, saj ga po eni strani odlikujeta poznavanje načina izdelave in večno raziskovanje materialnosti, po drugi pa geometrijska dekonstrukcija funkcionalnosti objektov. Poznavanje procesov izdelave in zakonitosti materialov je bistveno za oblikovanje prvovrstnih, luksuznih izdelkov. Pri tem Lara ohranja spoštovanje do tradicionalnih obrti, v katere vpleta sodobne principe izdelave, da objektom doda sodobno eleganco. Njen način oblikovanja pogosto izhaja iz nasprotij – drzno in lahkotno, grafično in fluidno, oglato in ženstveno hkrati.

O projektu Prenos veščin

Center za kreativnost (CzK) je interdisciplinarna platforma, ki povezuje, promovira, predstavlja in podpira dejavnosti in razvoj kulturnega in kreativnega sektorja (KKS) v Sloveniji. S svojimi aktivnostmi spodbuja opolnomočenje potencialov družbene in ekonomske vrednosti sektorja ter ga aktivneje povezuje z gospodarstvom, znanostjo, izobraževanjem in drugimi sektorji. Spodbujamo razvoj projektov, ki nastajajo na presečiščih umetnosti, kulture, eksperimentov, trga, podjetništva in gospodarstva ter združujejo ustvarjalnost, proizvodnjo in distribucijo dobrin in storitev, ki vsebujejo ali izražajo kulturne ali kreativne vsebine. Rezultati teh projektov so na koncu poslovno uresničljivi in merljivi, povečujejo dodano vrednost ali pa so usmerjeni v reševanje posebnih družbenih problemov in prispevajo k družbenemu napredku in blaginji.

V ta namen organiziramo sklop predavanj, ki smo ga poimenovali Prenos veščin. Predstavljamo izkušnje in karierne poti uveljavljenih kreativcev in poslovnežev, ki delujejo v kulturno-kreativnem sektorju. Zaznali smo, da slovenski kulturni trg ni v celoti vzpostavljen, zato se kreativne industrije v Sloveniji ne morejo polno razviti. S Prenosom veščin spodbujamo prenos znanj in omogočamo vpogled v dogajanje v posameznih kulturnih segmentih na globalnih tržiščih.