Strinjam se
Portal CZK.si uporablja piškotke, ki si jih lahko podrobneje ogledate tukaj.
- session cookie: izbira jezika, normalno delovanje strani, poteče takoj ob zaključku seje in se v skladu z GDPR naloži tudi brez privolitve,
- google analytics: statistika obiska, se ne naloži brez privolitve,
- test cookie: preveri, če imate piškotke sploh omogočene, v nasprotnem primeru niti ne kaže tega opozorila
Prijava





V primeru težav s spletno stranjo vas
prosimo, da kontaktirate info@czk.si.
Registracija



[?]

PrijavaENGSLO
Prijava
Nazaj
delavnica
Kako komunicirati sodobno umetnost (in druge lepe reči)
31. maj 2019
Strokovni seminar:
Od 10:00 do 16:00

Projektna pisarna Centra za kreativnost, Partizanska 11, Maribor
Zemljevid
Ključne besede:

izobraževanje
mediji
razvoj KKS

Živimo v času nenehnih sprememb, ki jih zaznamujejo globalna konkurenca, bistveno spremenjena medijska pokrajina in vedno novi komunikacijski kanali. Odnosi z javnostmi so danes, bolj kot kadarkoli prej, način za krepitev zaupanja, priložnost za izkazovanje pristnosti ter omogočajo doseganje natančno in specifično opredeljenih občinstev. Ana Berlin je agencijo a b c (Ana Berlin Communications) za odnose z javnostmi ustanovila leta 2011 ter se usmerila v projekte na področjih arhitekture, oblikovanja in umetnosti. Med večjimi projekti v zadnjem času so z zlatim levom nagrajeni nemški paviljon na beneškem bienalu 2017, avstrijski paviljon na letošnjem beneškem bienalu, avstrijska predstavitev na London Design Biennial 2018, arhitekti Graft Architects, Sauerbruch Hutton, AllesWirdGut Architects, dogodki, kot je Vienna Design Week in organizacije, kot je Maria Lassnig Foundation.

Na delavnici se bodo udeleženci spoznali z različnimi aktualnimi komunikacijskimi kanali, na spletu in sicer, ter pregledno obravnavali piarovske prijeme – razvoj zgodbe in priprava za medije, časovnica, izgradnja medijske distribucijske mreže, implementacija podob in razvoj prepoznavne znamke - torej osnove za posredovanje med mediji in javnostmi za doseganje željenega občinstva. Delavnica bo potekala v angleškem jeziku.

Ana Berlin (r. 1976 v Linzu) je študirala gledališče, film, medijske študije in politologijo na Dunaju in v Parizu. Kariero je začela v Burgtheatru, galerijah kunst-buero in Galerie Hubert Winter ter MAK (Muzej uporabnih umetnosti). Šest let je poučevala na pariški Sorboni. Na Dunaju je ustanovila agencijo za odnose z javnostmi a b c (Ana Berlin Communications), da bi, kot pravi, zapolnila vrzel v mestu. Danes skupaj z svojo ekipo dela za stranke s področja kreativnih industrij, arhitekture, oblikovanja in filma v Avstriji in tujini.

Program:
10.30 - 11.00 ∙ registracija + kava in prigrizki
11.00 – 11.30 ∙ spoznavanje med udeleženci in a b c (Ana Berlin Communications)
11.30 – 13.00 ∙ 3 primeri implementacije odnosov z javnostmi v kreativnem in kulturnem sektorju
13.00 – 13.30 ∙ premor za kosilo
13.30 – 15.30 ∙ osnove odnosov z javnostmi po korakih in vaje na primerih
Kdo? Moja zgodba in moje občinstvo.
-> obvestilo za javnost, naslovi, kateri mediji
Kaj? Izhodiščno sporočilo in njegova podoba.
-> kaj je novica in katero podobo izbrati
Kdaj? Časovnica in obseg.
-> novinarska konferenca, vodstva in gostovanje za novinarje, posebne priložnosti
Zakaj? Evalvacija in medijska poročila.
-> komu je namenjeno
-> proračun, družabna omrežja, tiskovine
15.30 – 16.00 ∙ zaključek + mehurčki

Prijava
Udeležba na delavnici je brezplačna. Delavnica je namenjena piarovcem, ki že delujejo v kreativnem in kulturnem sektorju ter tistim, ki se za področje želijo specializirati (študentje odnosov z javnostmi in medijskih komunikacij, drugi piarovci). Med prijavljenimi kandidati bomo izbrali 20 udeležencev. V prijavi se v obsegu do 500 besed na kratko predstavite, opišite dosedanje delovne izkušnje in kaj želite odnesti od udeležbe na delavnici.Delavnica bo potekala v angleškem jeziku. Prijave zbiramo do 30. aprila 2019 na naslovu elektronske pošte jure.kirbis@ugm.si.

Delavnica je del projekta Art for Sale, ki je nastal v partnerstvu med Umetnostno galerijo Maribor in Centrom za kreativnost ob podpori Evropskega sklada za regionalni razvoj.