Strinjam se
Portal CZK.si uporablja piškotke, ki si jih lahko podrobneje ogledate tukaj.
- session cookie: izbira jezika, normalno delovanje strani, poteče takoj ob zaključku seje in se v skladu z GDPR naloži tudi brez privolitve,
- google analytics: statistika obiska, se ne naloži brez privolitve,
- test cookie: preveri, če imate piškotke sploh omogočene, v nasprotnem primeru niti ne kaže tega opozorila
Prijava





V primeru težav s spletno stranjo vas
prosimo, da kontaktirate info@czk.si.
Registracija



[?]

PrijavaENGSLO
Prijava
Nazaj
delavnica
MAFIja: Marketing in finance
25. marec 2020 - 26. marec 2020
PRESTAVLJENO

Projektna pisarna CzK, Maribor (25.03.) in Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Ljubljana (26.03.)
Zemljevid
Ključne besede:

podjetništvo
razvoj KKS

[OBVESTILO]
Delavnica MAFIja - z marketingom in financami do uspeha na trgu s predavateljem Gregorjem Cuzakom, ki je bila predvidena za izvedbo 25. 3. 2020, v Mariboru, oziroma 26. 3. 2020, v Ljubljani, je prestavljena. O novih datumih boste pravočasno obveščeni.
_______________
 
Marčevski Kreativni pospeševalnik bo obarvan MAFIjsko - z marketingom in financami skupaj do uspeha na trgu. V šestih urah nam bo predavatelj Gregor Cuzak razložil, kako je naše ideje mogoče prevesti v poslovno načrtovanje in nam pokazal, zakaj naša naloga ni obvladovanje matematike, ampak prehod od posamične ideje do celovite zgodbe. Šele ko so te podrobnosti domišljene, je mogoče začeti pripravljati poslovni načrt. Če je zgodba dobro domišljena, je izdelava poslovnega načrta precej enostavna.
 
Na delavnico vabljeni kreativci in podjetniki, ki razumejo, da so njihove ideje šele začetek. Mesta na delavnici so omejena, zato bo v primeru velikega števila prijav Gregor Cuzak med vsemi prijavljenimi izbral tiste, za katere bo ocenil, da jim delavnica najbolj koristi. Delavnico bomo izvedli v Mariboru (25.03., Projektna pisarna CzK) in v Ljubljani (26.03., MAO). med 10. in 16. uro. Na delavnico se je potrebno predhodno prijaviti na www.czk.si – prijavite se s svojim uporabniškim imenom in kliknete 'Želim se prijaviti na dogodek'. 

Gregor Cuzak se ukvarja z marketingom, pri čemer daje poudarek financam. Posebnost njegovega dela je vnašanje številk v nepredvidljivi svet marketinga, bodisi pri načrtovanju donosov iz investicij v posamične marketinške kampanje (ROMI), do celovitih poslovnih načrtov. Njegovi poslovni načrti so dinamični, izdelani so parametrično, pri čemer je mogoče izjemno hitro spreminjati najbolj raznolike okoliščine, od sprememb cen, stroškov, rasti ali zmanjševanja trgov. Vse to pa dobro funkcionira le z odlično razdelano kreativno zgodbo.

Kreativni pospeševalnik je sklop izobraževanj, ki ga izvaja Center za kreativnost, in se osredotoča na opremljanje kreativnih in kulturnih ustvarjalcev s podjetniškimi znanji.