Strinjam se
Portal CZK.si uporablja piškotke, ki si jih lahko podrobneje ogledate tukaj.
- session cookie: izbira jezika, normalno delovanje strani, poteče takoj ob zaključku seje in se v skladu z GDPR naloži tudi brez privolitve,
- google analytics: statistika obiska, se ne naloži brez privolitve,
- test cookie: preveri, če imate piškotke sploh omogočene, v nasprotnem primeru niti ne kaže tega opozorila
Prijava





V primeru težav s spletno stranjo vas
prosimo, da kontaktirate info@czk.si.
Registracija



[?]

PrijavaENGSLO
Prijava
Nazaj
predstavitve
Projekti sklopa A2: Kreativni start-up (CzK 2019)
7. januar 2020
Ključne besede:

arhitektura
avdiovizualne
dediščina
glasba
izobraževanje
knjiga
oblikovanje
oglaševanje
podjetništvo
programje
razvoj KKS
turizem
uprizoritvene
vizualna umetnost

Predstavljamo izbrane projekte na razpisu »Spodbujanje kreativnih kulturnih industrij - Center za kreativnost 2019« iz sklopa A2: Kreativni start-up, ki je namenjen za zagotavljanje podpore podjetjem s področja KKS v fazi rasti, izboljšave poslovnih procesov ter za spodbujanje k ambicioznim inovativnim razvojnim projektom in širjenju na mednarodne trge.

Ob tem vam lahko namignemo, da se približuje že naslednji razpis za “Spodbujanje kulturnih kreativnih industrij - CzK 2020-2021” na Ministrstvu za kulturo.

MLADINSKO DRUŠTVO BISTRICA OB SOTLI (Bistrica ob Sotli)
https://www.klub-metulj.org
Projekt: Vas kulture

Bistrica ob Sotli je kraj z močnim kulturnim nabojem. Manj kot 1500 prebivalcev je dovolj za delovanje zbora, godbe, kopice avtorskih glasbeni projektov, pa tudi za odličen obisk kulturnih dogodkov. Cilj projekta Mladinskega društva Bistrica ob Sotli pa je vso to ponudbo dopolniti in razviti tako, da bo vas postala turistično zanimivejša - da bo postala kulturna destinacija. Večina aktivnosti se bo vrtela okoli pred kratkim odprtega Hostla Gabronka, katerega upravitelj je prav Mladinsko društvo.

1975 D.O.O. (Gomilsko)
https://www.justacorpse.com/
Projekt: Just A Corpse


Just A Corpse je nova Slovenska blagovna znamka oblačil namenjena plesalcem, baletnim profesionalcem, plesnim ljubiteljem in modnim navdušencem. Jedro znamke predstavlja inovativen hibridni produkt: dres, ki lahko funkcionira kot baletni dres, modni bodi ali kot kopalke. Luksuzni dres iz visokotehnološkega materiala se telesu prilega, kot druga koža in je zaradi svoje mehkobe in raztegljivosti edinstven na trgu. Vsa oblačila so izdelana s tehnično natančnostjo sodobnih športnih oblačil in nadgrajena s prefinjenim pariškim pridihom, kar jim daje edinstven stilski pečat, primeren tako za različne športne vadbe kot za prosti čas.

DRUŠTVO ZA SODOBNO UMETNOST X-OP (Maribor)
http://www.x-op.eu/
Projekt: Senzorčni krožniki

Sodelovanje Društva za sodobno umetnost X-OP in ustvarjalke Bojne Križanec omogoča prenos izvirnih idej v gospodarski cikel, ki ima na eni strani kulturne in umetniške vsebine, na drugi pa zasebnike in zasebnice, podjetja in gospodarske družbe ter na koncu stranke. Združevanje inovativnosti in ustvarjalnosti povezuje ustvarjalko s končnim uporabnikom in uporabnico preko vmesnega povezovalnika – vrhunske restavracije. Senzorični krožniki odpirajo naše zaznave kot vrata k družbenemu napredku in blaginji na enem najdelikatnejših in najdelikatesnejših ter predvsem za preživetje vitalnih področij – hrani in prehranjevanju ter našemu odnosu do tega, kaj vnašamo v telo, s čim in kako in kaj ob tem čutimo. 

URBANA VRANA, ZAVOD ZA KULTURNO PROJEKTIRANJE (Ljubljana)
https://www.ljubljanaurbantours.com
Projekt: (Z)Godbe Slovenije: krožni izleti


(Z)Godbe Slovenije: krožni izleti” je projekt zavoda Urbana Vrana, ki izvaja tudi feministično, alternativno in pank turo po Ljubljani pod znamko “Ljubljana Urban Tours”. Projekt (Z)Godbe Slovenije prenaša duh teh tur na vso Slovenijo v obliki glasbenih izletov, ki jih bodo vodili izvedenci za glasbeno dediščino od neandertalčeve piščali do Laibach. Izleti, ki bodo obiskovali tudi turistično manj izpostavljene kraje, bodo dinamično začinjeni z izvirno slovensko živo in posneto glasbo.  Več o projektu >>>

ZALOŽBA GOGA (Novo mesto)
https://www.goga.si/sl/
Projekt: Črke rastó v prostor


Črke rastó v prostor je projekt, ki združuje območje knjige in oblikovanja. Znotraj projekta bomo zasnovali nekaj linij, ki močno pomensko prepletejo predmet in opus znanega slovenskega literata. Postaviti jih želimo v knjigarne, pa tudi trgovine z darili, na sejme ... Če je Portugalska polna predmetov, ki spominjajo na Pessoo, zakaj ne bi Slovenci in turisti kupovali beležnic s Kosovelovimi napotki za pisanje? To, da obstajajo zanimivi izdelki, povezani z nekim opusom, pisteljem, namreč nujno pozitivno vliva tudi v drugo smer, na zanimanje za avtorjevo originalno delo. Ustvariti si želimo »energetske predmete«, kot jih je imenoval Srečko Kosovel, in začeti širiti mrežo prodajnih prostorov v Sloveniji, priložnostno pa tudi v tujini.

TINA LOGAR BAUCHMULER S.P. (Kočevje)
https://www.milavert.com
Projekt: Razvoj trajnostne modne blagovne znamke Mila.Vert v segmentu B2B na širšem evropskem trgu s poudarkom na nemški trg


Pri projektu s svojimi kakovostnimi oblačili za ženske - izdelanimi iz ekoloških materialov in v sodelovanju s slovenskim šiviljskim podjetjem in pletilnim studiem - nagovarjamo nemške »multi-brand« trgovine s konceptom trajnostne in etične mode. Predstavitev blagovne znamke trgovinam poteka na sejmu trajnostne mode Neonyt Berlin ter preko nemške prodajne agentke, ki blagovno znamko zastopa v petih večjih nemških mestih. Kljub temu, da je fokus prijavljenega projekta na segmentu B2B, pa je strategija trženja dodatno usmerjena v promocijo blagovne znamke B2C uporabnikom. Večja je splošna prepoznavnost blagovne znamke med širšim krogom uporabnikov (končnih kupcev), večje zanimanje za blagovno znamko lahko pričakujemo tudi s strani B2B potencialnih kupcev.

DRUŠTVO ZA RAZVOJ FILMSKE KULTURE (Maribor)
http://www.solafilma.si/sl
Projekt: ENIMATION school, šola animiranega filma

ENIMATION school je v Sloveniji edinstvena šola, ki ponuja celoletno izobraževanje na področju animiranega filma za otroke, mlade in druge zainteresirane. Cilj projekta je pripraviti sistematiziran učni proces za različne starostne skupine in vzpostaviti drugih, tesno povezanih aktivnosti, za razpršeno financiranje. S programom vzpostavljamo presečišče kulturno-umetnostne vzgoje in izobraževanja, filmskega in vizualnega ustvarjanja, kulturnega turizma in gospodarstva.

DISTOPIK D.O.O. (Ljubljana)
https://mixanalog.com/
Projekt: Mix:analog



Mix:analog je spletni produkt za glasbene producente in inženirje s celotnega sveta. Nudi oddaljen dostop do najbolj priznanih in iskanih naprav za delo z zvokom kadarkoli in od kjerkoli na svetu. Uporabniki upravljajo s fizičnimi napravami skozi preprost spletni uporabniški vmesnik, obdelan zvok pa slišijo v brezizgubni ločljivosti in v realnem-času, tako da si lahko izberejo nastavitve ki najbolj ustrezajo njihovim posnetkom.

KABINET01, IZDELOVANJE VIZUALNIH KUMUNIKACIJ IN IZDELKOV D.O.O. (Ljubljana)
http://kabinet01.net/
Projekt: Zajtrk s Plečnikom - Razvoj nove kolekcije spominkov z namenom popularizacije kulturne dediščine


Oblikovalka Ljubica Čehovin - Suna je ena izmed pionirjev oblikovanja spominkov. V sodelovanje s Kabinetom01 je stopila po odmevni retrospektivni razstavi Kako narisati mesto? In z njimi začela razvijati in nadgrajevati obstoječo linijo visoko kvalitetnih spominkov Zajtrk s Plečnikom. Nabor spominkov nad katerimi bdi Plečnikova silhueta, kakor je on sam vseprisoten v Ljubljani, dovoljuje, da košček s kakovostjo prežete ustvarjalnosti odnesemo s seboj, ter tako razširjamo in izražamo kulturne vsebine prestolnice na najbolj enostaven način z izdelki velike potrošnje in enostavne distribucije.

Preostala izbrana podjetja na razpisu Center za kreativnost 2019:
PRIMOŽ ZAJŠEK S.P. (Maribor) in GIGODESIGN, OBLIKOVANJE IN KOMUNIKACIJE D.O.O. (Ljubljana)