fbpx

Mentorji

Pridruži se skupnosti mentorjev CzK! Postani del kroga, kjer lahko deliš svoje znanje, gradiš dragocene povezave, krepiš svoj ugled in odkrivaš nove poslovne priložnosti.

Filtrirajte iskanje

Področje KKS

Ključne kompetence

Doc. mag. Mateja Šušteršič Dimic je strateška svetovalka za inovacije, design management in razvoj blagovnih znamk z več kot dvajsetletnimi izkušnjami na presečišču podjetništva, kreativnosti in izobraževanja. Njeno delo zaznamuje povezovanje umetnosti, oblikovanja in poslovnih strategij z namenom spodbujanja trajnostne transformacije in inovativne miselnosti v organizacijah. Izobraževanje Mateja je magistrirala iz umetnosti na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani (ALUO), kjer je pred tem diplomirala kot univerzitetna diplomirana industrijska oblikovalka. Njeno akademsko pot dopolnjujejo številna strokovna izobraževanja, med katerimi izstopajo GROW Design Leadership Program (KCDM 2.0) ter NLP certifikati (Praktik, Mojster Praktik in Coach), pridobljeni na Glotti Novi v Ljubljani. Leta 2022 je zaključila tudi usposabljanje Points of You – Explorer, namenjeno razvoju kreativnih orodij in timskega dela. Z interdisciplinarnim znanjem, ki povezuje področja umetnosti, dizajna, menedžmenta in osebnostnega razvoja, se uvršča med pionirke design managementa v slovenskem prostoru. Poklicna pot Svojo karierno pot je začela v devetdesetih letih kot industrijska in grafična oblikovalka ter kasneje kot samostojna ustvarjalka v kulturi. Leta 2008 je začela poučevati na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje, kjer je bila več kot desetletje vodja tečajev industrijskega in unikatnega oblikovanja. Od leta 2007 je tesno povezana z Fakulteto za dizajn, kjer danes deluje kot predstojnica Katedre za dizajn management in predavateljica. V tem okviru skrbi za razvoj vsebin s področij inoviranja, strateškega vodenja, trajnostnega razvoja in kreativnih procesov. Njeno delo temelji na metodah design thinkinga, mentorskem pristopu in spodbujanju interdisciplinarnega sodelovanja. Poleg akademske kariere je Mateja ustanoviteljica podjetja MŠD LAB, v okviru katerega deluje kot svetovalka podjetjem pri oblikovanju inovacijskih procesov, razvoju izdelkov in storitev ter gradnji prepoznavnih blagovnih znamk. Njene svetovalne prakse temeljijo na strateškem povezovanju kreativnosti z učinkovitostjo poslovnih modelov in razvojem organizacijske kulture. Izkušnje iz gospodarstva je pridobivala tudi kot vodja projektov in specialistka za inovacije v Steklarni Hrastnik (2013–2020), kjer je vodila razvojne projekte na področju produktnega oblikovanja, embalaže in trajnostnih inovacij. Med drugim je soustvarila medindustrijski inovacijski center PBC1860 – Premium Business Club, sodelovala pri projektu KCDM 2.0 ter bila ključna pri nastanku več nagrajenih produktov, kot sta pametna embalaža eBottle in nišni parfum DBE 528 Hz (v sodelovanju z umetnico Evo Petrič). Kompetence in specializacije Matejino strokovno delovanje zajema širok nabor kompetenc: • Design management in inovacije – razvoj in implementacija inovacijskih strategij ter vodenje interdisciplinarnih procesov v podjetjih; • Razvoj blagovnih znamk in strategij – celostno vodenje procesov od ideje do tržne umestitve; • Mentorstvo in coaching – certificirana NLP coachinja, z izkušnjami na področju timske dinamike, osebne rasti in motivacije; • Kreativno vodenje projektov – povezovanje umetniških, tehničnih in poslovnih vidikov pri razvoju izdelkov in storitev; • Design thinking in participativne metode – uporaba sodobnih metod za reševanje kompleksnih problemov in spodbujanje sodelovanja. Dosežki in priznanja Za svoje delo je prejela Rozmanovo priznanje (2025) in Rozmanovo pohvalo (2023) za izjemne pedagoške dosežke, nacionalna in mednarodna priznanja GZS za inovacije ter German Innovation Award – Gold (2021) za projekt eBottle. Njena umetniška dela so bila predstavljena na številnih domačih in mednarodnih razstavah, tudi v okviru projekta Moon Gallery na Mednarodni vesoljski postaji (ISS). S svojim pedagoškim, svetovalnim in umetniškim delom Mateja Šušteršič Dimic pomembno prispeva k prepoznavnosti in razvoju design managementa v Sloveniji ter k povezovanju akademskega znanja s prakso. Njena vizija temelji na ustvarjanju mostov med ljudmi, idejami in prihodnostjo.

Nika Močnik je podjetnica, mentorica in predavateljica z več kot 13-letnimi izkušnjami na področjih podjetništva, organizacije dogodkov in osebnega razvoja podjetnic. V svoji karieri je pomagala več kot stotim podjetnicam, da so postavili jasnejšo strukturo svojega poslovanja, povečali prepoznavnost in začeli delovati z več zaupanja vase. Svojo poslovno pot je začela kot organizatorka dogodkov in ustanoviteljica podjetja Eventnika d.o.o., butične agencije, ki je v Sloveniji postala sinonim za profesionalno izvedene poslovne, izobraževalne in mreženjske dogodke. V prvih letih podjetništva je sama izkusila vse faze podjetniške poti – od prvih idej in iskanja prvih strank do grajenja ekipe, širjenja poslovanja in usklajevanja podjetniškega in družinskega življenja. Prav zaradi teh izkušenj danes razume, da uspeh podjetnika ni le v strategiji, ampak predvsem v notranji jasnosti, organiziranosti in ravnovesju. Kot mentorica podjetnikom pomaga prepoznati lastne potenciale, ustvariti sisteme, ki jim prinesejo več miru, ter oblikovati ponudbo, ki resnično odraža njihovo vrednost. Njeno delo temelji na osebnem pristopu in iskrenosti. Verjame, da vsak podjetnik nosi v sebi idejo, ki lahko spremeni življenja drugih – le uskladiti mora srce in strukturo. Pri tem združuje znanje iz podjetništva, komunikacije, organizacije in coachinga, saj podjetnikom pomaga rasti tako v poslovnem kot osebnem smislu. Poleg individualnega mentorstva vodi tudi skupinske programe in izobraževanja, v katerih udeležencem pomaga pri razvoju poslovne identitete, oblikovanju prodajnih vsebin, grajenju skupnosti in samozavestnem javnem nastopanju. Njena predavanja so znana po toplini, konkretnosti in energiji, ki jo prenese na udeležence. Nika je tudi dolgoletna predavateljica in sodelavka podpornih podjetniških institucij, med njimi SPIRIT Slovenija, LUI, ZRSZ, RRALUR, BSC Kranj, Razvojni center Novo mesto, Zavod Ypsilon in Kočevski inkubator, kjer predava o podjetništvu, samozaposlitvi, postavljanju cen, pripravi pitcha ter razvoju podjetniških idej. V preteklih letih je izvedla več kot 160 delavnic in predavanj z več kot 1900 udeleženci, njeno znanje pa sega od vodenja podjetja in finančne organizacije do mehkih veščin, kot so samozavest, javno nastopanje in učinkovita komunikacija. Njen slog mentorstva združuje toplino, jasnost in prakso. Ne govori le o teoriji, ampak o resničnih izzivih, ki jih podjetniki doživljajo vsak dan. Svoje izkušnje deli tako, da ljudje ob njej začutijo, da zmorejo in da imajo pravico ustvariti posel, ki jih resnično osrečuje. Izobraževanje: Nika Močnik je diplomantka Gea College, program Podjetništvo v perspektivnih panogah (VI. stopnja izobrazbe). Njeno formalno znanje dopolnjujejo številna dodatna usposabljanja s področij podjetništva, komunikacije, moderiranja dogodkov in osebne rasti.

Sem produktni vodja, svetovalec in mentor z več kot desetletnimi izkušnjami na področju razvoja digitalnih produktov, raziskovanja uporabnikov, validacije idej in prodajnih procesov. Podjetjem pomagam preoblikovati ideje v tržno potrjene rešitve z uporabo metod lean UX, design thinking, agilnega razvoja in svetovalne prodaje. Izobraževanje: Diplomiral sem na Univerzi v Ljubljani, Fakulteti za računalništvo in informatiko, smer računalništvo in informacijske vede v to 15%. Tekom kariere pa sem nadgradil svoja znanja na področjih: - razvoja interaktivnih prototipov v Figmi, - izvedbe uporabniških testiranj in UX analiz, - testiranja tržnega povpraševanja pred razvojem produkta (prototipiranje na 101 način), - uporabe AI orodij za hitrejši razvoj prototipov in validacijo idej (Replit, ChatGPT, AI-assisted design), - svetovalne prodaje in strukturiranja prodajnih pogovorov za odkrivanje potreb in tveganj kupcev. Poklicna pot: Od leta 2015 delujem v industriji digitalnih produktov – kot Product Manager v podjetju dlabs.io sem pomagal več kot petnajstim evropskim podjetjem lansirati njihove prve produkte. Od leta 2019 sem samostojni svetovalec in mentor, specializiran za produktno strategijo, UX raziskave, prototipiranje, analitiko in prodajo. Izbrani projekti: - Kaldi.si – postavil zametke za produktni oddelek in soustanovil svetovalno-prodajni proces, skozi katerega podjetnikom pomagamo pogledati njihove ideje iz več zornih kotov, izpostaviti tveganja in hipoteze ter jih naslavljati z razvojem, testiranjem in mentorsko podporo. - AnswerFast Global – razvil novo platformo za sprejem klicev z white-label sistemom (povečanje UMUX-Lite ocene z 70 na 85). - Adam Heritage Services AS – ustvaril sistem za digitalno referenciranje zgodovinskih rodovnikov. - Linenspot.net – s CEO-jem spremenil poslovni model, oblikoval sistem za naročanje in upravljanje z zalogo ter povečal logistično učinkovitost za 10×. - Inshift.me – soustanovitelj projekta, ki je pridobil EU financiranje (vrednotenje 1,5 mio € pri ponudbi za investicijo). - Microbium – pomagal ekipi pivotirati produkt skozi konceptna testiranja; rezultat je MPN tester, ki je prejel zlato nacionalno nagrado GZS-a za inovacije 2025. - Fluxmorcycles – mentoriral ekipo pri validaciji tržnega interesa; baza interesentov je dokazala povpraševanje na trgu in omogočila pridobitev financiranja. Mentorstva in sodelovanja s CZK: Kot mentor v okviru Centra za kreativnost (CZK) sem sodeloval pri projektih podjetij Datapan in Bonspiels, kjer sem pomagal pri: - strukturiranju raziskav uporabnikov, - razvoju in testiranju interaktivnih prototipov v Figmi, - analiziranju tržnega povpraševanja in pripravljenosti kupcev, - uvajanju design managementa in svetovalno-prodajnih pristopov v razvojne procese. Aktiven sem tudi kot mentor in ocenjevalec Slovenskega podjetniškega sklada (Startup.si), kjer sem svetoval podjetjem, kot so RSLabs, Microbium in LEAD1, z osredotočenostjo na produktni razvoj, UX, analitiko in prodajno strategijo. Ključne kompetence: - Razvoj in validacija digitalnih produktov - UX raziskave, prototipiranje in testiranje uporabniške izkušnje - Svetovalna prodaja in strukturiranje prodajnih procesov - Testiranje povpraševanja pred razvojem (pretotipiranje, MVP validacija) - Uporaba AI orodij v razvoju (Replit, ChatGPT, AI UX design) - Agilni razvoj, vodenje ekip in facilitacija delavnic (Scrum, Design Sprint) - Analitika in merjenje uporabniške izkušnje (Google Analytics, Posthog, Amplitude) - Go-to-market strategije in optimizacija prodajnih lijakov Mentorska vloga: Kot mentor podjetjem pomagam strukturirati celoten razvojni in prodajni proces – od validacije ideje, prototipiranja in testiranja uporabniške izkušnje do oblikovanja svetovalne prodaje in strategije lansiranja. Povezujem produktni razvoj, UX raziskave in poslovno strategijo, da podjetja gradijo podatkovno podprte, tržno uspešne in uporabniku relevantne produkte. Verjamem, da je temelj inovacij učinkovito testiranje in strukturiran dialog s kupci, zato pri mentoriranju spodbujam kulturo raziskovanja, sodelovanja in iterativnega izboljševanja.

Nina Majcen je magistrica kognitivne znanosti, podjetnica in mentorica z več kot desetletnimi izkušnjami na presečišču strategije, kreativnosti in osebne preobrazbe. Svojo pot je začela kot soustanoviteljica in direktorica dveh uspešnih podjetij — Nest Campers in Cuckoo Cups, ki ju je po večletnem vodenju uspešno prodala. Danes deluje kot podjetniška mentorica, strateška svetovalka in fasilitatorka pri razvoju kreativnih in trajnostnih podjetij. V zadnjih letih je mentorirala več kot 40 skupin in posameznikov, ki jih je podprla pri vodenju, pozicioniranju in notranjem preboju. Je del skupnosti Srčno mentorstvo, vodi pa tudi Savinjski Mastermind — mrežo podjetnikov, ustvarjalcev in strokovnjakov, ki povezuje že več kot 800 članov. Njeno delo zajema razvoj podjetniških strategij, pozicioniranje blagovnih znamk, ustvarjanje prodajnih kanalov, mentorsko delo z ustvarjalci in vodenje transformacijskih procesov v podjetjih. Posebej se osredotoča na rastoča kreativna in trajnostna podjetja, kjer združuje strateški pristop, intuicijo in razumevanje človeške psihologije. Kot vodja in koordinatorka mednarodnih Erasmus+ projektov povezuje teme trajnosti, podjetništva, skupnosti in osebnega razvoja mladih. Njene kompetence vključujejo strateški marketing, razvoj blagovnih znamk, vodenje projektov, mentorski proces, refleksivne metode učenja in facilitacijo skupinskih procesov. Nina je bila tudi soorganizatorica festivala SoundGarden, ki povezuje umetnost, glasbo in zavestno skupnost. Pod blagovno znamko NINAKLJUČJE – Intentional Alchemy danes mentorira podjetnike in ustvarjalce, ki želijo graditi posel v skladu s svojimi vrednotami, cikli in vizijo. Njeno vodilo je, da poslovni uspeh ni cilj, ampak odsev notranje usklajenosti.

Sem magistrica znanosti iz ekonomije in poslovnih ved, smer inovacijski management, z več kot 25 leti izkušenj na področju podpore razvoju in rasti mladih podjetij. V okviru mentorstva podjetjem sem specializirana za razvoj poslovnega modela ob uvajanju novih izdelkov in storitev na trg, vodenje in motiviranje tima, pridobivanje zagonskih sredstev za razvoj in rast podjetja ter splošne teme vodenja podjetja (organizacija dela, kadrovanje, finance itd.). Zakaj sem prava mentorica za vas? • Praktične izkušnje z zagonom in rastjo podjetij: Mentorirala in spremljala sem razvoj in rast številnih podjetij v prvih letih poslovanja, kar vključuje oblikovanje poslovnih modelov, iskanje financiranja ter širitev na nove trge. • Razumevanje kreativnega sektorja: Sodelovala sem pri razvoju programov, ki podpirajo podjetja na presečišču umetnosti, kulture in gospodarstva, kar vključuje področja oblikovanja, vizualnih umetnosti, kulturne dediščine, medijev in kulturnega turizma. Kako vam lahko pomagam? • Razvoj poslovnega modela: Znam usmerjati pri oblikovanju in optimizaciji poslovnih modelov, ki so prilagojeni potrebam trga. • Iskanje financiranja: Svetujem pri iskanju in pripravi prijav na razpise. • Povezovanje z mrežo: Povežem vas z drugimi podjetji, organizacijami in institucijami, ki vam lahko pomagajo pri rasti in razvoju. Skupaj lahko dosežemo: • Stabilnost poslovanja in izhodišča za dolgoročno rast: Pomagam vam pri razvoju trajnostnih poslovnih praks, ki so v skladu s sodobnimi trendi in potrebami trga. • Inovativnost: Spodbujam vas k razvoju inovativnih rešitev, ki izstopajo na trgu. • Vaše podjetniške cilje: Sem dober motivator, zato mentorirance znam usmerjati, da dosežejo svoje podjetniške cilje.

Blaž Zupan je podjetnik, svetovalec, investitor in profesor na Katedri za podjetništvo Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani, kjer v pedagoško delo prenaša lastne podjetniške izkušnje. Formalno izobraževanje je opravil na EF UL, strokovno se je usmeril v podjetništvo, inovacije, razvoj poslovnih modelov ter uporabo sodobnih (tudi AI) orodij v izobraževanju in praksi. Na fakulteti soustvarja predmete in programe s področij pospeševanja rasti podjetij, design thinkinga in vitkih inovacij ter vodi delavnice, v katerih študenti in podjetniki razvijajo rešitve od prvega prototipa do preverjenega tržnega pristopa. V širšem ekosistemu deluje kot mentor, trener in svetovalec v nacionalnih ter evropskih programih (EIT/EIT Food, SPIRIT Slovenija, CPOEF idr.), redno sodeluje pri intenzivnih masterclassih in pospeševalniških programih, podjetjem pa pomaga pri validaciji trga, pripravi strategije rasti in učinkovitem “go-to-market” pristopu. Kot ocenjevalec domačih in evropskih projektov pozna logiko projektnega vodenja, kazalnike uspeha in zahteve skladnosti. Sodeloval je pri ustanavljanju in razvoju več podjetij v doma in v tujini v več različnih panogah, zato v pedagoško delo vnaša aktualne tržne prakse, prodajne pristope in grajenje blagovnih znamk. Kot svetovalec in mentor aktivno sodeluje s širokim spektrom organizacij – od agilnih startupov in tehnoloških podjetij v fazi rasti (scale-up) do uveljavljenih družinskih podjetij, ki se soočajo z izzivi nasledstva in modernizacije. Sodeluje tudi s korporacijami, ki si prizadevajo za implementacijo notranjega podjetništva in agilnih procesov za ohranjanje tržne relevantnosti.

Igor Pečoler je diplomirani inženir medijske produkcije, kjer je svoje znanje specializiral na področju videoprodukcije, digitalnih medijev in vizualnih komunikacij. Skozi študij se je poglobljeno ukvarjal z razvojem sodobnih avdiovizualnih vsebin, tehnikami snemanja in montaže ter uporabo naprednih digitalnih orodij za oblikovanje in produkcijo. Poklicno pot je začel kot samostojni ustvarjalec na področju digitalnega marketinga, grafičnega oblikovanja in videoprodukcije, kjer je sčasoma oblikoval širok nabor kompetenc – od snovanja vizualnih identitet in spletnih strani do razvoja promocijskih video kampanj. V več kot osmih letih aktivnega delovanja je sodeloval z različnimi naročniki, med njimi podjetji, občinami in kulturnimi institucijami, ter zanje pripravljal rešitve, ki združujejo kreativnost, funkcionalnost in tehnično dovršenost. Njegovo delo obsega snemanje, montažo, postprodukcijo in režijo videov, pa tudi pripravo promocijskih in dokumentarnih vsebin za različne digitalne platforme. Poleg videa se ukvarja tudi z grafičnim oblikovanjem in pripravo tiskanih ter spletnih materialov, kar mu omogoča celovit pristop k vizualnim projektom. Svoja znanja redno nadgrajuje z uporabo programske opreme Adobe Creative Suite (Premiere Pro, After Effects, Photoshop, Illustrator, InDesign, XD) ter z razumevanjem sodobnih CMS sistemov, kot sta WordPress in Drupal. Kot mentor lahko prenaša praktične izkušnje s področja videoprodukcije, oblikovanja in digitalnega oglaševanja. Njegova dodana vrednost je v povezovanju tehničnega znanja z ustvarjalnim razmišljanjem in strateškim razumevanjem komunikacije, kar omogoča mladim ustvarjalcem vpogled v celoten proces – od ideje do končnega izdelka. Poleg strokovnih znanj je pri svojem delu osredotočen tudi na razvijanje mehkih veščin, kot so komunikacija z naročniki, projektno vodenje in timsko sodelovanje

Nina Mihovec je industrijska oblikovalka, podjetnica in ustanoviteljica studia Wilsonic Design ter mednarodno priznane blagovne znamke ooh noo. Njeno delo združuje oblikovanje, strategijo in podjetništvo s poudarkom na ustvarjanju izdelkov, ki so hkrati estetski, funkcionalni in tržno uspešni. Po študiju industrijskega oblikovanja na Univerzi v Ljubljani, Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje (smer industrijsko oblikovanje) je svoje znanje nadgradila z magisterijem na Univerzi v Ljubljani, Fakulteti za strojništvo, ter kasneje še na poslovni šoli IESE z zaključkom programa Advanced Management Programme. Pridobljeno znanje je usmerila v razvoj izdelkov in tržnih znamk, ki izstopajo s preprostostjo in inovativnimi materiali. V mednarodnem prostoru je ooh noo prepoznana kot designerska znamka izdelkov za življenjski slog, ki je s svojimi kolekcijami dosegel številne trge in postal sinonim za premišljeno oblikovane izdelke za dom in otroke. Njeni projekti sledijo načelu inoviranja s konkretnimi cilji. Ko naročniki zaupajo procesu in se pri razvoju izdelka ustvari prava sinergija z oblikovalci, nastanejo rešitve, ki dosegajo prodajne uspehe ter dokazujejo, kako lahko premišljeno implementiran dizajn gradi in povečuje vrednost znamke, produkta ali podjetja . Nina verjame, da je prav v tem ravnovesju ključ do uspešnega oblikovanja – inovacija ni naključje, temveč proces. Pri razvoju novih izdelkov Nina zagovarja stališče, da je edino pravo industrijsko oblikovanje tisto, ki ledi principu »design-to-manufacturing«. Zaveda se, da lahko omejitve stroškov in trga zavrejo ustvarjalnost, a prav v tem vidi izziv: preseči omejitve in oblikovati rešitve, ki ohranjajo ravnovesje med estetiko in izvedljivostjo. Kot pravi: »Tu leži tanka črta med nečim, kar je lepo na pogled, in nečim, kar je res dobro oblikovano.« Njene ključne kompetence vključujejo: • industrijsko oblikovanje in razvoj izdelkov od koncepta do proizvodnje, • trajnostni dizajn in uvajanje načel krožnega gospodarstva, • upravljanje oblikovanja pri strategiji in razvoju tržnih znamk, • inovacijsko svetovanje in gradnja produktnih portfeljev, • projektno vodenje ter uvajanje izdelkov na mednarodne trge. Kot oblikovalka in podjetnica povezuje ustvarjalnost s poslovno pragmatiko. Njeno delo dokazuje, da inovacija v okviru premišljenega procesa ne prinaša le estetskih rešitev, ampak ustvarja tudi dolgoročno vrednost za podjetja, trge in uporabnike. Svoje znanje in izkušnje deli tudi s študenti Akademije za likovno umetnost in oblikovanje (smer industrijsko oblikovanje) Univerze v Ljubljani pri predmetu Načrtovanje.